Човекот е незаштитен, како вдовицата, но и тој треба да принесе жртва.

Лептите што се принесуваат треба да бидат токму две, како што биле и двата динарија што Добриот Самарјанин му ги дал на гостилничарот (сп. Лк. 10, 35).

Во приказната имаме два динарија – Стариот и Новиот Завет од кои човекот може да вади и да го лечи пребиениот човек (Адам) во гостилницата (Црквата) додека Господ не дојде.

А двете лепти во жртвата на вдовицата се знак на нашето двоединство.

По една лепта треба да принесеме на жртва и од душата, и од телото, т.е. и од внатрешниот, сокриен човек, и од надворешниот.

Од телото – воздржување од храна.

Од душата – гладување со очите, мирување на јазикот, затворениот слух.

Втората лепта е дури и поважна од првата.

Живееме во информациско време.

И кој не јаде колбаси, но умот го пушта на телевизиска или компјутерска промаја, сомнително пости.

Ваквата промаја ќе му ја „издува главата“ додека не добие духовен менингитис, и додека не му биде потребно носење во болница.

Но, потребна ни е слободата, и тоа пред сè – внатрешната, потребна ни е лесноста од помислите и чистота на намерите.

Прозорите од душевната куќа треба да се затворат така што во неа нема да се слушаат повиците и вревата од улиците вавилонски.

Протопрезвитер Андреј Ткачјов

Претходна статијаСè што е добро припишувај Му на Господа (ЗА ЉУБОВТА – Свети Макариј Велик
Следна статијаЗА БЛАЖЕНОТО И НЕЗАБОРАВНО ПОСЛУШАНИЕ! Лествица – (прв дел)