Почитувани

Ме интересира, одамна си поставувам прашање, какво е мнението на Црквата во однос на прикажаните свети лица и христијански симболи на парите наши?

Односно, Богородица на илјадарката и Ангелот од Курбиново на педесет денарката. Нели на “Царот царевото, на Бога божјото”?

И нели “не можете да служите на Бога и на Мамона истовремено”.

Од тој аспект, а и од аспект на среброљубието кое е голем грев и зарад кое Исус беше и предаден.

Башка што и на доларот стои “Во Бога веруваме”, а од друга страна Нов Светски Поредок испишано стои.

Добро, тие се католици и не изненандува тоа, ама за Православиево ми е дилемата!

Благодарам

Одговор на отец Горан Стојчевски:

Црквата штом не се спротиставила со свој став во поглед на изобразувањето на ликовите од светиите на нашите парични единици, значи не е во спротивност со некое догматска, црковна или етичка норма.

Бидејќи тоа се фрагменти од македонското културно наследство кои се од непроценлива вредност, државата предвидела дека најдобар репрезент на македонската култура е токму фрескоживописот на македонската школа.

Парите се средство кое му е потребно на човекот во општественото уредување за да ги задоволи своите потреби, што не значи дека парите сами по себе се среброљубие, туку начинот на кои се заработуваат и користат истите, дали се за добро или зло.

Ако се за добро ќе има место и за милостиња која може да се направи со нив, во спротивност се користат за задоволување на некоја страст.

Христос беше предаден најпрво заради сластољубие, потоа среброљубие и на крај заради славољубие.

Во Бога веруваме, но, најважно во Бога да делуваме и тоа е Православието, теоријата да се потврди со пракса и нема дилеми заради тоа што светителите се изобразени на паричните единици, само да потврдиме дека како народ сме им оддани во делата.

Претходна статијаМОЛЕТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ЗА ДРУГИТЕ ОТКОЛКУ ЗА СЕБЕ !
Следна статијаПОСНО – ПАШТЕТА ОД КОМПИР! (Идеи пред Великиот пост)