„Светото Крштение дава совршено разрешување од ропството на гревот, како впрочем и покајанието.

Да се сврзеш себеси повторно со пристрасност или да пребиваш разрешен преку исполнувањето на заповедите – е работа на своевласна одлука.

Причината за задржувањето на помислите во гревовна наслада се наоѓа во самовласната пристрасност, а не во принудата. Ние, според Писмото, имаме власт да ги отстрануваме помислите (2. Кор. 10, 4).

Отстранувањето на лукавите помисли во внатрешноста е знак на љубов кон Бог, а не на грев, бидејќи грев не е појавувањето на помислата, туку пријателската беседа на умот со неа. Ако не ја сакаме, зошто се задржуваме на неа?

Не е можно нешто што од сѐ срце го мразиме долготрајно да разговара со нашето срце. Доколку тоа сепак се случи, значи дека е присутно нашето лошо учество…

Оној што искрено спознал дека – според зборовите на апостолите – во себе од Крштението Го има сокриено Христос, ги остава сите светски нешта и пребива во своето срце чувајќи го со полна претпазливост (Изрек. 4, 23)…

Добрата што верните ќе ги добијат по Воскресението се наоѓаат горе, но нивниот залог и првина веќе отсега духовно дејствуваат во нивните срца за, уверени во идното, да го презреме сето сегашно и да Го засакаме Бог до смрт…

Имено, од светото Крштение сите ние станавме способни за тоа, иако на тоа се удостојуваат само оние кои цврсто веруваат и кои секој ден умираат заради љубовта Христова, т.е. оние што стојат над секоја мисла за сегашниот живот и помислуваат единствено на тоа како да ја достигнат совршената љубов Христова…

ава Марко Подвижник

Претходна статијаНикогаш не го виделе да се смее, ама го виделе да плаче! (Сведоштво за изгледот на Господ Исус Христос)
Следна статијаБогохули и оној кој што кај другите се заканува со гневот Господов!